Moi kaikki! Olen vasta-alkaja näissä blogijutuissa, joten katsotaan miten pärjään! Blogini ulkoasua saa haukkua, en löytänyt mitään kummoisempaa, enkä osaa uuttakaan tehdä..  Mutta yritetään tällä pärjäillä.  Tässä blogissa aion kertoa kaikesta maan ja taivaan väliltä. Kirjoitan vaatteista, sisustamisesta, musiikista ja omasta elämästäni muutenkin.

Rakastan suklaata, vaatteita, sisustamista, kirjoittamista, musiikkia, kaakaota, lapsia, leffoja.. Olen oikea herkkusuu..  :)  Mutta en silti ole mikään ylipainoinen, turha kuvitella! En voisi elää ilman kännykkää, tietokonetta, nettiyhteyttä, kavereita, perhettä, perustarvikkeita kuten juomaa ja juotavaa..  kaikkea sellaista!

995772.jpg   Aivan ihanat kengät!!  ♥♥

Koulussa olen keskiverto-oppilas. Saan kokeista seiskoja ja kaseja. Se ei minua haittaa, ja miksi haittaisi?   Minua ihmetyttää ihmiset, jotka vain pänttäävät ja pänttäävät läksyjä ja lukevat kokeisiin. En tarkoita, että pitäisi jättää läksyt tekemättä ja lukea kokeisiin vasta koepäivän aamuna, vaan että elämässä on muutakin kuin koulu. Kuten kaverit! Ja ainahan läksyt ja kaverit voi yhdistää; voi lukea kaverin kanssa läksyjä!

Katson telkkarista vähän kaikkea. Lempisarjojani ovat Täydelliset Naiset, Ruma Betty, Selviytyjät, Amazing Race, Salatut Elämät..  Leffojakin katson aika paljon. Lepileffojani ovat Pirates of the Caribbeanit 1-3, The Simpsons Movie, Blondin Kostot 1-2 jne..  Joo, tosi monipuolista..  :)